Njihuni me ALTAX dhe Projektet Tona
Qendra ALTAX është e regjistruar si OSHC në vitin 2017, në zbatim të legjislacionit për organizatat jofitimprurëse me Numër Unik Identifikimi të Subjektit (NUIS) L71807452F.
Vizioni i organizatës sonë në ndërveprim me partnerët e rrjetit është që bazuar në studime dhe reflektim mbi çështjet ekonomike dhe fiskale të harmonizojë njohuritë me politikëbërjen për të ndikuar në proceset e ardhshme të politikave duke përditësuar idetë tona në gatishmëri përpara se të shfaqet një problem.
Nuk mjafton të kesh gjetje dhe debate të mira. Misioni ynë është të përmirësojmë dhe promovojmë politikat ekonomike, fiskale dhe sociale dhe cilësinë e dialogut konsultues (deliberativ) me analiza të hapura dhe të bazuara në fakte që do të përmirësojnë procesin e vendimmarrjes ekonomike dhe sociale për njerëzit dhe bizneset.
ALTAX është një qendër kërkimore dhe zhvilluese jofitimprurëse me bazë në Shqipëri. Ekspertët tanë analizojnë politikën ekonomike dhe fiskale të brendshme dhe të jashtme shqiptare për të ofruar një burim të besueshëm ekspertize mbi faktorët politikë, ideologjikë, kulturorë, ekonomikë dhe historikë që ndikojnë në politikat shqiptare ndaj Ballkanit Perëndimor dhe më gjerë. Qendra ALTAX ka një aktivitet intensiv në politikën dhe analizën tatimore që përfshin edhe administrimin, politikën dhe zbatimin buxhetor, si dhe pajtueshmërinë tatimore dhe disbalancat ekonomike. Puna bazohet kryesisht në rrjetin e ekspertëve që janë të lidhur mirë me ALTAX dhe janë të organizuar në bazë të tematikës dhe lëndëve tematike.
ALTAX është një iniciativë think-tank shqiptare që synon një qasje të re ndaj politikës fiskale dhe ekonomike shqiptaro-evropiane. Bashkëpunimi me akademikët dhe ekspertët fiskalë ndihmon në zgjerimin dhe krijimin e një audiencë gjithëpërfshirëse në ndihmë të rritjes së kapaciteteve fiskale në Shqipëri dhe Kosovë.
Ne analizojmë ekonominë, sistemin tatimor, llogaridhënien e politikanëve duke parë kryesisht nivelin kombëtar dhe rajonal të treguesve makro dhe mikro, të dhënat statistikore, tregun, buxhetin e qeverisë, të dhënat e tregut të punës dhe tendencat sektoriale. Edhe pse janë qytetarët ata që përcaktojnë në fund drejtimin e ekonomisë dhe shoqërisë, qeveritë ndikojnë në të edhe nëpërmjet politikës fiskale dhe monetare. Ne ofrojmë për donatorët, organizatat dhe palët e tjera analizën e duhur të temave që janë interesante edhe për parashikimet e ardhshme.
Në Qendrën tonë, ne mund të:
- Realizojmë një analizë paraprake mbi politikat ekonomike
- Përgatitim një model të ekspertizave dhe politikave
- Organizojmë studime dhe raporte bazuar mbii partnership me individë dhe organizata
- Përgatitim analizë tregu dhe faktorësh ndikuesë
- Analizojmë të gjitha të dhënat për reflektimin e duhur politik
PROJEKTI MBI MONITORIMIN SOCIAL NË 5 BASHKI
Vlorë: Zhvillimi urban si stimul i fuqishëm zhvillimi dhe rilindje ekonomike dhe lufta ndaj korrupsionit
Për shkak se ndikimi i investimeve në infrastrukturë në nivelin e përgjithshëm të aktivitetit ekonomik varet nga shkalla e ngadalësimit produktiv në ekonomi, nga qëndrimi i politikës monetare dhe nga mënyra se si financohen investimet, është e pamundur të parashikohet...
Mjedisi, turizmi dhe bujqësia në simbiozën e qasjes vendore të Vlorës
Pas një diagnoze në bashkëprodhim me mbi 150 palë të interesuara në territorin e Bashkisë Vlorë nëpërmjet Anketimit që kryem gjatë periudhës 1 Maj deri 1 Qershor 2022 , ne mund të shprehemi më të plotësuar lidhur me monitorimin për...
Dialogu me drejtuesit e qeverisjes vendore të Gjirokastrës një tregues i bashkëveprimit për qeverisje transparente
Në mbylljen e turit të takimeve të hapura me qytetarë dhe përfaqësues të shoqërisë civile, biznesit dhe përfaqësuesve dhe drejtuesve të qeverisje vendore ekspertët e ALTAX patën një komunikim efektiv në Gjirokastër. Përveç vlerësimeve që morëm për punën tonë e reflektuar...
Vlora: Forcimi i rolit të shoqërisë civile dhe përfshirja në fondet e huaja si faktor ndihmës
Roli imponues me fuqinë e ekspertizës dhe argumentit nga shoqëria civile në interes të politikës vendore (politikanë vendorë të gjithë partive dhe aktivistë të interesave qytetare) për të minimizuar transferimin e dëmit dhe fajit nga një krah politik te tjetri....
Një tjetër dialog deliberativ bazuar te auditi social në Dibër
Ditën e martë, datë 11 Prill ALTAX me ekspertët e nisën me prezantimin e raportit me gjetjet dhe komentet lidhur me nevojën që bashkitë si Dibra duhet të kenë garantimin që Qeveria qendrore të ruajë dhe të mos tejkalojë pavarësinë...
Vlorë: Rivitalizimi urban dhe aktiviteti ekonomik e social bazuar te plani i zhvillimit vendor
Në fund të vitit 2013, qeveria shqiptare filloi draftimin e parë të “Planit të Përgjithshëm Kombëtar në Zhvillimin e Territorit të Shqipërisë 2015-2030” (në vijim Plani) përmes një procesi ndërsektorial në të gjitha nivelet e qeverisjes. Më pas, si një...
Në Vlorë në takimin e dialogimit të auditimit social me performancën e qeverisjes vendore
Takimi në qytetin e Vlorës erdhi me veçorinë e zonës, ku nuk ka munguar debati as në dy takimet e mëparshme në vitin 2022. Prania e moshes së re dhe ekspertëve me njohje të mirë të ekonomisë së qytetit e...
Sot është Dita e Lirisë Fiskale në Shqipëri!
Dita e Lirisë Fiskale përfaqëson tatimpaguesit e një vendi përballë ngarkesës së tyre nga administrata fiskale për mbledhjen e detyrimeve fiskale për buxhetin. Kjo ditë është data treguese për tu njohur, se në çfarë dite të vitit barra ndaj buxhetit të...
Elbasan: Publiku për raportimin e ALTAX e konsideron një material që meriton të studiohet me vlerë jo vetëm për bashkinë, por edhe për qytetarin e thjeshtë
Në takimin e dytë në Elbasan më datë 5 Prill 2023, ne vijim të turit të filluar me Beratin dy ditë më parë ekspertët e ALTAX ishin tashmë të ndërgjegjshëm në prezantimin e gjetjeve te Raportit përballë një publiku edhe...
Takimi i parë në Berat për prezantimin e diagnostikës së ekonomisë, politikës dhe problemeve sociale sipas auditimit social
Sot, filluam turin e vitit të dytë të projektit “Monitorimi social përmes ndërveprimit qytetar” me Beratin dhe qytetarët e saj, të cilët na kanë dhënë mendimet e tyre të vlefshme për materialin dhe saktësinë e tij lidhur me politikat e...
Vlorë: Turizmi, territori dhe kultura e shërbimit bazuar te sundimi ligjit
Turizmi për Vlorën ka vlera të shumanshme jo vetëm të karakterit të turizmit historik, por ka një përfshirje të disa modeleve të zhvillimit të turizmit sipas gjeografisë, historisë, por edhe traditës popullore me një propjeksion që bazohet tashmë edhe mbi...
NDRYSHIMET EKONOMIKE NË VLORË DHE EFEKTET E PRITSHME PREJ RRITJES EKONOMIKE
Efektet rrjedhëse prej rritjes ekonomike, nëse shpërndarjet e të ardhurave nëpërmjet fondit të mbrojtjes sociale janë relativisht të qëndrueshme me kalimin e kohës, ato mund të zbusin por jo të ulin varfërinë. Në një krahasim të treguesve të buxhetit të bashkisë...
VLORË: EDUKIMI PROFESIONAL SIPAS STRATEGJISË SË ARSIMIT DHE DIVERGJENCA E TREGUT TË PUNËS
Sipas programit të qeverisë Rama 3, 2021 -2025, në lidhje me edukimin profesional ka qenë një ndër përparësitë absolute të qeverisë në vitet 2013-2021. Si rrjedhojë e 3-fishimit të buxhetit janë ngritur një rrjet të mirëfilltë shkollash moderne profesionale në...
VLORË: RAPORTI PËR BUXHETIN 2021 DHE PROGRAMI BUXHETOR AFATMESËM 2022 -2024
Bashkia Vlorë, si burim financimi të shpenzimeve vendore për vitin 2021 dhe për PBA 2021-2023 ka parashikuar të mbështetet te: - Të ardhura vendore të planifikuara - Transferta e pakushtëzuar e përgjithshme (e përbërë nga transferta e pakushtëzuar dhe transferta sektoriale për...
VLORË: NDËRLIDHJE E STRATEGJIVE KOMBËTARE ME PROGRAMET DHE BUXHETIN VENDOR DHE ATË QENDROR
Qeveria shqiptare i ka dhënë përparësi shpenzimeve kapitale, të cilat mbahen në 5 përqind të PBB-së dhe kanë përshpejtuar përdorimin e PPP-ve. Me gjithë progresin e bërë, vlerësimi dhe përzgjedhja e projekteve të investimit vijon të mbetet e copëzuar në...
VLORË: RRITJA E NEVOJSHME E TREGUT TË PUNËS, PAPUNËSIA, KOMENTET E SHOQËRISË CIVILE PËR PUNËSIMIN
Bashkia Vlorë, pas vitit 2015 u gjend e përfshirë në projekte zhvillimore, të cilat i ndikuan edhe hartimit të Planit të Përgjithshëm Vendor dhe vendimarrjeve të Këshillit të Bashkisë, si një zhvillim i organizuar në një formë të koordinuar mes...
VLORË: FENOMENI I MIGRIMIT, BILANC POZITIV TË RAPORTIT HYRJE – DALJE TË REZIDENTËVE
Migrimi, si një fenomen i cili ka prekur thuajse të gjithë territorin Shqiptar, sipas statistikave vërehet se për Bashkinë e Vlorës, por edhe për qarkun ka një bilanc pozitiv të raportit të hyrjeve dhe daljeve të rezidentëve, në vitin 2021....
STRATEGJIA E ZHVILLIMIT TË TERRITORIT NË GJIROKASTËR DHE PERFORMANCA SIPAS MUNDËSIVE DHE KAPACITETEVE PËR FINANCIM
Strategjia e Zhvillimit dhe mundësitë e buxhetit të Bashkisë dhe ato nga FSHZH dhe institucionet dhe donatorët nuk duket se do të përmbushin objektivat e përmbushjes në afate. Nga verifikimi i secilit nga 58 programet për arritjen e tyre na...
BUJQËSIA NË GJIROKASTËR SI QASJE INTEGRALE E LIDHUR ME MJEDISIN DHE TURIZMIN
Në 2020, Bujqësia[1] përbën 29.1% të ekonomisë së Gjirokastrës[2] (me varësi jo të madhe nga Bujqësia) dhe furnizon 0.1% të tregut shqiptar me drithra dhe me perime dhe 1% të tregut shqiptar me fruta. Prodhimet bujqësore të Gjirokastrës plotësojnë: deri...
GJIROKASTËR: TURIZMI, TERRITORI DHE KULTURA E SHËRBIMIT BAZUAR TE SUNDIMI LIGJIT
Plani i Përgjithshëm Kombëtar (PPK) "Shqipëria 2030"[1] është instrumenti më i lartë i planifikimit territorial në Shqipëri, i cili përcakton orientimet kryesore të zhvillimit të turizmit bazuar në potencialet e territorit. Harta e potencialit turistik brenda këtij Plani ilustron zona të...
GJIROKASTËR: INTEGRIMI NË TREGUN E PUNËS VENDORE DHE SHFRYTËZIMI I POTENCIALEVE VENDORE
Performanca ekonomike në Gjirokastër vjen kryesisht nga zhvillimet infrastrukturore dhe prodhimi dhe përpunimi industrial dhe produkteve ushqimore dhe ujore. Në vitin 2017 rritja ekonomike është tkurrur me vetëm - 0.8% të produktit vendor bruto. Në dy vitet pasardhëse rezulton një...
GJIROKASTËR: EDUKIMI I TË RINJVE DHE ZBATIMI I POLITIKAVE VENDORE NË KOORDINIM ME QEVERISJEN QËNDRORE
Sipas ligjit që rregullon sistemin e Arsimit dhe Formimit Profesional[1], i plotësuar nga një sërë ligjesh të tilla si: Ligji për nxitjen e punësimit 15/2019, Ligji 10247/2010 “Për Kornizën Shqiptare të Kualifikimeve” (KSHK-në), i ndryshuar[2], Ligji për Zejtarinë (70/2016), Ligji...
GJIROKASTER: PARASHIKIMET E TË ARDHURAVE JANË NË NIVELE OPTIMISTE DHE KUSHTËZOJNË PËR ÇDO VIT SHPENZIMET E PLANIFIKUARA
Strategjia e zhvillimit afat gjatë të bashkisë bazohet mbi planin e përgjithshëm vendor. Raporti vendos theksin se propozimet e komunitetit dhe grupeve të interesit janë marrë në konsideratë nga bashkia duke i përcjellë tek ndërmaRrjet publike vendore për tu integruar...
GJIROKASTËR: KONSULTIMET PUBLIKE DHE BUXHETI NËN MONITORIMIN E EKSPERTIZËS CIVILE
Sipas PBA 2022 – 2024 të Bashkisë Gjirokastër duke synuar ndërlidhjen me Strategjitë sektoriale dhe SKZHI II vërehet se mungon lidhja e duhur dhe ndërvarësia mes tyre. Sipas relacionit të PBA 2022 - 2024 dhe buxhetit vjetor faktik 2021 shihet...
GJIROKASTËR: PUNËSIMI VENDOR DHE INTEGRIMI I TË RINJVE NË TREGUN E PUNËS
Sipas të dhënave statistikore të faqes online të INSTAT, argumentohet fakti kombëtar se: Papunësia në Gjirokastër tregon rritje në vitin 2021 krahasuar me periudha të mëparshme. Niveli i papunësisë në rang kombëtar është 11.4% në fund të vitit 2021, si një...
PUBLIKIME TË PROJEKTEVE
SHKRUANI DHE INFORMOHUNI
Na kontaktoni për pyetje dhe interesimin tuaj për ALTAX duke plotësuar formën e mëposhtme